Måndag 4 juli 2011

Hej och god kväll!

Jag skulle vilja skriva många fler gånger om dagen än vad jag gör, men jag har som mål att i alla fall skriva en gång per dag. Jag ska verkligen försöka att hålla det.

Idag har jag varit väldigt trött och jobbade några timmar på förmiddagen.

Mår även inte så jättebra då en 21årig kvinna hittats död här i närheten i fredags och har nu kommit fram vem det är. Ingen som stod mig nära, men ändå någon jag kände igen.

Det är när sånna här saker inträffar som jag börjar fundera så mycket. Att det kan gå så fort. Ena dagen är allt perfekt, nästa dag kanske man inte lever.
Alla (de allra flesta) har som mål med livet att leva lyckligt och bli gammal. Få barn, barnbarn, uppleva mycket. Men alla når inte målet, tyvärr.

Jag ska inte gå in på detta så mycket, men nu vet ni hur det ligger till om ni tycker jag är deppig i inläggen eller ser grinig ut på bild.

Jag lovar att skriva roligare saker senare när jag känner mig bättre. Jag tog i alla fall en skön, lång promenad ikväll med min älskade vän Anna B. Välbehövligt.

Imorgon ska jag jobba dygn igen och kommer alltså hem på onsdag morgon. Vi hörs då! (kan dyka upp något inlägg imorgon, kanske tidinställer något)


Kommentarer
Postat av: Jimmykarolina

Great .Now i can say thank you!

2011-12-26 @ 21:42:17
URL: http://jimmykarolina.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0