God morgon världen!

God morgon, God morgon, hör fåglar sjunga glatt....!

Jag kan inte göra annat än att skratta åt mig själv. När jag skrev raden ovan tänker man sig såklart en pigg och glad tjej med ett stort leende på läpparna som sitter och skriver. Men nej, inte här. Jag ser nog minst sagt jättebitter ut. Haha. Men jag känner mig så där glad inombords. Konstigt.

Jag har i alla fall kommit hem från jobbet nu. Känns väldigt tråkigt och konstigt att jag bara har ett dygn kvar innan jag blir arbetslös igen. Åh, nej. Usch. Hatar det ordet. Men har några timmar ledsagning v.34 i alla fall. Så det ska bli kul.

Och jaa! Nästa vecka tuffar jag ner till de mörkaste Småland och hälsar (ÄNTLIGEN!) på min kusins familj som jag inte sett sedan i vintras då deras yngsta son döptes tillsammans med hans näst yngsta kusin. Länge sen, alltså.

Veckorna går så fort nu. Redan slutet på v.30. Sommaren går så fasligt fort, tråkigt på ett sätt men jag har kommit på att det gör mig ingenting. Jag gillar alla årstider. Inte minst hösten. Det är så mysigt att vara ute och gå bland löven, att ha en härlig stickad tröja och ligga i soffan.. Ja, ni hör! Haha.

Men sommaren är inte slut än för augusti räknas faktiskt också som en sommarmånad. Vecka 33 åker jag med mitt kära Hemvärnet till Ystad för att spela en hel vecka. Typ. Jag längtar jättemycket dit och det ska verkligen bli kanonkul att få umgås med alla igen och spela ett par dagar.

Oj, va långt inlägget blev. Vi hörs kanske under dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0