Helg i Borlänge!

Hej på er!
Jag har haft en fantastisk helg här hemma.
I fredags åkte jag ju från Idre, tränade sång och musik med mina kusinbarn, var på nyårsrevyn med pappa och min vän Anna och senare gick jag och Anna ut och dansade.

Lördagen var det dop och det var jättefint. Mycket fika efteråt och sånt gillar jag skarpt! På kvällen var jag med Tobias, hans bror och kompis på bio.

Igår umgicks jag mycket med Tobias och kvällen hängde jag med min danskompis Gunilla.

Ska snart ta mig till Kupolen och möta upp Sara för lunch, efter det ska jag åka längd med pappa och ikväll är det dansträning.

Några bilder från dopet:
ps. har en ny kamera. Wiiiie!


Dubbel-dop. Kusinerna Melker och Hjalmar döptes :)


Jag och Saga spelar "Tryggare kan ingen vara"


Ingen gör så fina tårtor som min duktiga kusin Therése :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0