Dumma, dumma folk!

Har nyss ätit en talrik gröt efter att ha tränat på gymmet och tagit några simtag.
En sak jag INTE förstår med folk är att de är helt blåsta i huvudet och inte läser skyltar. Jag menar, vem som helst fattar väl att man ska GÅ UPP ur bubbelpoolen när det lyser RÖTT?!?! Nej, men folk är så dumma att de sitter kvar när poolen renas och ja, just det. DÅ RENAS DET JU INTE!!!!! Då ligger ju hudresterna kvar och äcklar ner hela poolen. Jag vill ju inte ha någon annans hudrester på mig, vem vill det?!

Aja, nog om detta.
Är ledig imorgon också, så får se vad som hittas på. Har i alla fall personalmöte imorgon kväll.

Nej, nu ska jag nog ta och lägga mig snart. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0