Vecka 6

Hej på er!
Äntligen tar jag tummen ur och tänker skriva några rader.

Som ni vet så jobbade jag helgen + måndagen och har nu varit ledig i 3 dagar. Skönt.

I tisdags var jag ute och åkte snowboard med några tjejer jag jobbar med och igår åkte jag och Tobias bräda tillsammans. Måste ju passa på när det varit så fint väder.

Idag har vi haft en städ- och tvättdag. Det har varit snökaos även här uppe, så har inte varit någon idë att vara ute mer än att jag sprungit fram och tillbaka från tvättstugan.

Här kommer några bilder från de senaste dagarna :)








Jag lagade min första lasange i mitt liv, och den blev mycket god! Well done.


Tobias är redo i backen.






Haha, vår lilla granne var ute och skottade idag i snövädret. Så söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0