Torsdag i Idre

Hej på er!
Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering medan jag varit hemma i Borlänge med det fanns aldrig någon tid eller ork till bloggen.
Jag träffade massor med vänner och var både med på dansträning och Hemvärnets musikkår.

Igår åkte vi upp igen, vilket tog lång tid, men det gick galant.
Jag var även på min första kör-övning igår med Idre kyrkokör. Den ni! Det var jättekul så det blir nog fler gånger.
Idag jobbar Tobias, men jag är ledig och min tanke (igår) var att åka snowboard idag men det snöar så himla mycket så det är ingen idé. Så det blir nog att söka/leta jobb istället.

Fick även en tavla av mamma som vi satt upp på väggen i vardagsrummet, kommer på bild.

Ha en bra torsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0