Tisdag 30 augusti 2011

Hallå!

Vet ni vad som hände igår? Jo, jag jobbade! Kul va? Fick hoppa in hos den brukare jag jobbat mest hos i somras, så jag slutade imorse klockan 8.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Sov några timmar när jag kom hem och var ner på stan en sväng med mamma. Beställt klipptid nu. Wiiie.

Ikväll ska jag ut till Rommehed på "Stor tapto". Det är vi i hemvärnet som spelar först en konsert i paviljongen och sen är det tapto med solotrumslagare, facklor, diktläsning m.m.

Mysko väder vi har. Ena sekunden regnar det rejält och andra skiner solen som den finaste sommardag.

Ha en fin tisdagskväll!


Jag och två av mina spelkompisar i HV på en härlig"klippa" i Ystad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0