Tisdag 2 augusti 2011

Hej på er!

Nu har jag äntligen kommit hem efter ett litet möte och lunch + lite shopping på Kupolen med Tobias. Skulle ha varit på ett till möte för mitt nya uppdrag (jobb), men det blev inställt så det får tas nästa vecka. För imorgon åker jag på semester. Ända ner till Småland. Haha. Det ska bli jättekul att få träffa min kusin med familj och faktikst ta det lugnt efter denna jobb-sommar.

Tyvärr (eller det är ju bra egentligen), så är min kalender minst sagt full nu i augusti. Denna månad kommer kännas som max en vecka. Först nu är det Småland, sen jobb en vecka plus HV-rep, Ystad en vecka med HV och sen jobba på två ställen sista veckan.. Sen börjar första veckan i september. Haha. Galet.

Ikväll ska vi på cruising i Rättvik. Jag och pappa ska plocka upp Jenny på hennes jobb så glider vi upp och checkar läget lite. Ska bli kul.

Kanske blir något inlägg från Rättvik, annars hörs vi på tåget imorgon. Jag har "tagit" två filmer och "Two and a half man" av Tobias, så jag blir sysselsatt på tåget. Haha.

Ha det så fint!


Behövde en klocka, så köpte denna för 139:- New Yorker, min nya favvoaffär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0