Onsdag 3 augusti 2011

God morgon!!

Nu sitter jag på tåget som tar mig till Mjölby och sedan vidare till Nässjö och Vetlanda.

Finns det någon klantigare än mig? För det första vet jag inte vad som hände med min mobil i natt. Den ringde inte imorse och när jag tittade på den var den HELT DÖD. Sten död. Det gick inte ens att slå på den igen, och då har den laddat hela natten. GALET!! Men efter några desperata försök att återuppliva den, kom den igång och nu funkar den som den ska (hoppas jag!), men det är lite batteri i den. Aja, jag får ladda den på vägen.

Och jaaa! Något ännu klantigare då?! Jo, jag lånade ju filmer av Tobias igår och ja, de har jag med mig MEN inga hörlurar. Så jag kan ju inte ha ljudet på om inte HELA tåget ska höra. Ååååh. Så klantigt av mig, men ändå typiskt mig. Jag tänkte köpa hörlurar på pressbyrån, men de var slut. Typiskt.

Men men.. Jag får väl sitta här och underhålla er i 6 timmar. Haha. Lagomt trött i fingrarna på den tiden.

Nu ska jag titta runt lite. Facebook, läsa bloggar, leta lägenhet m.m. Vi hörs, än är jag inte framme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0