God morgon!

Hej och äntligen skriver jag igen. Med varje grej jag gör har jag i åtanke att lägga ut här och skriva om, men när jag väl kommer hem så finns det inte ens ork att starta datorn.

Så idag tänkte jag bjuda på flera inlägg under hela dagen med en massa bilder (och en video från skidbacken) från förra veckan m.m.

Idag är jag äntligen ledig i en dag, så ska passa på att göra massor med nyttigheter. Får se hur det går... Om jag ens har gjort en nyttig grej när dagen är slut, jo då, det ska jag väl kunna fixa.
Tobias är i Borlänge igen eftersom jag har jobbat så mycket under helgen och då vill han ju inte sitta här uppe själv, men på torsdag kommer han upp igen när jag är ledig TVÅ hela dagar!

På återseende!


Rosa mysdressen är såklart på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0