Fin helg

Hej på er!
Äntligen känner jag att jag har lust att skriva igen.

Jobbade onsdag-fredag och har varit ledig igår och idag.
I fredags var jag upp och dansade på Kiken tillsammans med (nästan) alla andra säsongare. Mycket trevligt.
Igår hade jag en lat-dag hemma själv och på kvällen var jag hemma hos ICA killarna för Johan S fyllde år. Trevligt kalas.

Idag hade jag tänkt att åka upp till fjället och titta på Speedskiing, men jag orkade inte ta mig upp. Jag är lat, jag vet.

Mötte upp Tobias ikväll nere i byn. Wiiie, äntligen är han hemma. Skönt att ha honom tillbaka här.

Nu ska vi laga en lyxig middag. Kött (till honom), veg-schnitzel (till mig), pommes och bea-sås. Och sen blir det en myskväll framför tvn.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0