Sverige

God middag på er!

Nu har jag landat i Sverige och vilat ut för att kunna blogga lite.

Veckan i Alanya var toppen och vi kom hem till Borlänge klockan 7 på lördagens morgon. Väldigt trött, kan jag säga.
I lördags kväll hade jag och Tobias planerat en myskväll med film och fredagsmix, men det blir inte alltid som man tänkt sig och det slutade med att Jenny och Jonas kom hem till mig och vi spelade spel och sen drog vi ner på stan och shakade. Jätteroligt. 

Igår bara latade vi och kollade oå One Tree Hill. 

Nu har vi precis ätit frukost och jag ska ta och spela klarinett. Ha en bra dag! 
/AnnSo

 
Jag och Emelie på flyget till Turkiet.


Första dagen på stranden. Sista gången jag hade de brillorna på mig, jag tappade dem i havet. Suck.

Fler bilder dyker upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0