Salut imorgon

Hej och god kväll!
Nu har jag kommit hem från genrepet inför Festival Salut imorgon nere vid Älvahagen i Borlänge. För er som inte riktigt har koll på vad det rör sig om så är det en STOR utomhus konsert med fyrverkerier. Mycket bra. Börjar klockan 20.00 tror jag.

Tog en paus i inlägget med promenad i 40 minuter, så nu fortsätter jag...

Idag har vi haft begravning för min morfar (för er som missat det) och en begravning är ju aldrig rolig att gå på, men det var väldigt fint och det är en lättnad efteråt.

Vi åkte hem till min moster efter cermonin och åt smörgåstårta och fikade. Mycket trevligt.

Här kommer några bilder från kapellet efteråt.


Denna stjärna är tillägnad en stjärna - från mig och Tobias.


En mycket fint hjärta - från min kusin med familj.


Det här ljuset är från mig.

Jag har såklart fler bilder, men det känns för personligt att lägga ut. Det var som sagt en fin begravning och ett sista farväl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0