Onsdag, dag 5 - Alanya

Hej, här kommer dag 5 från Alanya. Dag 4 blev det tyvär inga foton, men det hände en del.

Låg på stranden på dagen och åt buffé på hotellet på kvällen och det var massa show och vi tre tjejor var med och dansade både turkisk folkdans och magdans. Haha. Magdansen sög vi verkligen på, eller hur Clara?
Clara blev även uppdragen på golvet där hon fick ligga med en "skärbräda" på magen som en kille kastade knivar på. Guud, va nervös jag var när hon låg där. Tänk om hon hade fått den i benen?

Här kommer i alla fall dag 5 i bilder...

Härliga Cleopatra beach.


Skrev min brorsons namn i sanden. Oskar.


Min brorsdotters namn. Ida.


Min älskades namn. Tobias.


Clara bakom den härliga, gröna madrassen.


Jag i det sköna vattnet.


Fick svanar på sängen.


På kvällen åkte vi till en liten stad utanför Alanya som heter Mamutlar och hälsade på en vän till Claras familj och åt på restaurangen han jobbar på. Mycket trevligt. Här en bild på min mat - väldigt god räkgryta.


Här provar Mr. Magic ett av alla sina trick på Clara. Imponerande.


Dag 6 och 7 kommer inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0