Glaaad

Jag slår vad om att ni också har sådana stunder då ni träffat någon ni inte sett på länge och får ett lyckorus genom hela kroppen och allt känns så himla bra bara av en person eller en händelse.  Det gör verkligen din dag och du kan leva på detta länge. 

Så känner jag nu när jag träffat Gisela som jag inte träffa sen i juli då vi delade rum uppe i Fågelsjö. Så himla skoj att träffas. Wiiiie! 

Nu ska jag strax åka ner till Elgiganten och lämna tillbaka/in min kamera som hänger sig varje gång man vill titta på bilder. Inte bra. Hoppas de kan fixa det, eller att jag kan få en ny på något sätt.

Klockan 19 är det dags för HEMVÄRNET. Åh, denna dag känns så bra.
Ha en bra kväll!
/AnnSo


Jenny och Gis i somras :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0