Gammal och skrupplig

God middag!
Man kan ju verkligen tro att jag börjar bli gammal och skrupplig när jag skriver i nästan varje inlägg att jag har ont överallt. Så, nu tänkte jag skriva att jag har ont i min stortå! Det låter ganska roligt, men jag tramapde på en spik igår. Två gånger. Jag lånade pappas foppatofflor och när jag satt i foten så stack det till i tån, jag skakade lite på skon eftersom jag trodde att det var en sten och satte i foten igen, men det stack igen så jag kände med handen och kände något ovanligt vasst som satt fast och vände på skon och ja, där satt en lite spik. Aj.
Så nu har jag två hål under min stortå. Haha.

Ska göra mig klar strax för att cykla ner till stan och lyssna på Lars Ohly (eller hur han nu stavas).

Ha en bra tisdag!
/AnnSo


Jag, med saltpinne imunnen, innan jag gick och la mig i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0