Fredag 3 september

God morgon på er!
Första morgonen på länge jag vaknar av mig själv och faktikst tar mig upp innan klockan 9.00. Bra gjort, AnnSo!

Har nyss ätit frukost och lyssnat på "Äntligen morgon" på Mix Megapol. Jag verkligen älskar den kanalen, jag vet inte varför - tycker bara att det är behaglig radio.

Tobias duschar just nu för att vara ren och fin på begravningen, jag ska snart åka hem och börja byta om. Men först ska jag in till stan och hämta min blomuppsättning som ska med in till Falun.
Skönt att begravningen inte är fören 14.00, så att man slipper stressa - men det blir kanske lite stressigt ikväll för klockan 19.00 ska jag vara hemma i Borlänge och sitta på scenen nere i Älvhagen för sista (och första för mig) repet inför Festival Salut imorgon.

Jag kanske skriver något snabbt inlägg innan vi åker in till Falun, annars hörs vi ikväll.

Ha en bra fredag.
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0