Desperate girlfriends

Ni har ju säkert hört talas om serien "Desperate Housewives" och om det hade funnits en serie som hette "Desperate Girlfriends" så skulle jag definitivt fått varit med. Haha.
Det är sjukt va jag känner mig desperat efter att ringa Tobias nu när han är i Uppsala. Hans mobil är avstängd och det är så nära *visar med fingrarna* att jag ringer både hans bror, hans tjej och Tobias pappa. Haha, hur desperat får man bli? 
Nej, jag ska tack och lov inte ringa hans familj. Det vore ju hemskt när det enda jag vill säga är "Hej, vad gör du?" Hahaha!  

Nu ska jag äta lunch och sen åka till Utanmyra på kalas. Längtar efter tårta och godsaker. Öh, jaa! Jag är en riktigt gris. Haha.

/AnnSo


Jag och min älskade pojkvän i Idre i vintras. Ge mig december!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0