Call of duty - min nya hobby?

God kväll på er! Jag är ledsen för min alldeles usla uppdatering de senaste dagarna, men det händer så mycket när jag kommit hem till Borlänge så det har varken funnits tid, ork eller lust att gå in på blogg.se.

Jag trivs väldigt bra hemma nu, det känns skönt att vara tillbaka i civilisationen.
Igår träffade jag min vän Daniel som jag inte har hängt med på två månader, vilket var väldigt trevligt.
Idag var jag med min mamma till kyrkogården och sen lunchade jag på Kupolen med Tobias. Efter vår lilla rundtur på Kupolen skulle han till stan för att klippa sig, så jag hängde med honom dit och kom då på att hans frisör ligger bredvid en plats jag borde ha sökt mig till för länge sen, just det - Arbetsförmedlingen. Så nu har jag skrivit in mig och börjat söka lite jobb till hösten. Känns faktiskt väldigt bra.

Just nu är jag hemma hos Tobias och har nyss kommit in från en skön kvällspromenad.

Och ja! Jag är ju så nyfiken på att spela pang-pang-spel så alldeles nyss fick jag chansen att visa alla de grabbar ute i världen min talang på spelet "Call of duty". Jag tror att dom skrattade åt min värdelöshet. Haha.
Nu spelar Tobias istället och försöker bygga upp det jag "förstörde".

Nej, jag är verkligen svintrött och ska ta och krypa ner i sängen nu för lite sömn. Imorgon är det begravning för min morfar, för att ta ett sista farväl.

Godnatt!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0