Uppe med tuppen

God middag på er!
Nu tänker ni säkert "Men, gick hon upp sådär sent idag igen?!" Nehej du! Idag gick jag upp 8.00. Den ni! Som jag skrev igår skulle jag till sjukhuset för att kolla om blåsan var borta, den jag åkte in till akuten med, vilket den var. Tack och lov efter att ha ätit medicin och grejat.

Har spelat lite klarinett här på morgonkvisten och nu sitter jag och har Mozarts synfoni nr 40 uppe på Spotify då jag ska vara med Malungs orkesterförening och spela hela konserten på söndag. Svårt att öva på andra klarinett själv i vardagsrummet när jag knappt har hört den. Okej, jag överdrev. Alla har hört den. Trust me.

Åh, jag har fått en ny mums-grej. Rostat bröd med messmör. Mmmmm. Så, nu vet ni det.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0