Söndag 3 oktober

God kväll på er!
Jag är ledsen över att jag inte har skrivit något sen igår, men jag har verkligen inte haft någon skrivlust. Jag lever i alla fall och har det bra.

Igår var jag, Tobias och några till ute på krogen och det var mycket trevligt. Jag träffade älskade Anna B som vi gick i samma klass med på gymnasiet. Jag och Anna dansade verkligen loss och inte minst till ett potpuri med Grease-låtar. Folk måste trott att vi var galna. Och på Centrum Grillen efteråt stod jag med Clara och Jonna och då frågade en man oss vad vi hade tagit för droger för att vi var så glada. Haha, vi levde bara på skratt och vänskap.

Idag har jag slöat här hemma och tagit en mysig promenad tillsammans med Tobias. Den var härlig och perfekt tills jag fick störtont i magen och var tvungen att leta upp en bänk och vila. Jag fortsatte efter en stund att stappla mig hemåt, då Tobias gick till Forssa för att bli upphämtad.
På vägen hem bestämde jag mig för att nu var det faktiskt dags att åka in på sjukhuset och det var det som hände också. Mamma skjutsade in mig och efter 3 timmars väntande på en riktigt gyn-doktor så fick jag äntligen reda på vad det är för besvär jag har haft i magen nu med attackerna i 3 år.
Han (doktorn) trodde inte att det var något farligt, men ska hämta ut medicin imorgon och äta i 3 veckor framöver.
Skönt att veta säkert nu vad det är som orsakat mina attacker.

Nu ska jag strax ta och sova. Ska till Arbetsförmedlingen imorgon, får se vad som bestäms.
Godnatt!
/AnnSo


Bild: Falu lasarett, där jag börjar att känna mig som hemma efter alla mina besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0