Puppy

Om man ska gå tillbaka i tiden och tänka på gamla saker man gjorde eller hade för sig så kan jag nämna spelet "Puppy", före detta "Doggy" som var mitt favoritspel på Funplanet som 8 åring. Jag älskade det spelet. När mina vänner var här minns jag att vi satt och spelade. Haha.

För er som inte vet vad "Puppy" är för spel så kan jag berätta lite kortfattat. Man ska styra en liten hund genom olika banor då man möter olika faror som katter, löss, eld m.m.
Det finns olika världar i spelet. Först är det en vanlig värld där man ska klara sig förbi vatten och eld, efter den kommer amn in i en godisvärld där bilar och godis är det största hindret och sista världen (som jag tagit mig till) är spökkyrkogård där ben och skelett är sakerna man ska akta sig för.

Haha, ja ni hör ju. Det låter väl kul? Så, gå in på http://funplanet.se och spela "Puppy".

Godnatt! och tack till er alla som läst min blogg idag.


Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

Hade helt glömt bort det där spelet, var hur kul som helst :P

2010-10-14 @ 10:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0