Fredag 22 oktober

Hej på er och god (sen) kväll!
Min fredag har varit givande. Jag har gjort mycket, så att det blivit stressigt. Men jag gillar ju att göra mycket samtidigt, det borde ni vet nu.

Började som sagt med att åka på musikteori där saken var att det bara var jag där så jag fick spela fiol hela timmen, bra bra? Haha. Efter teorin åkte jag hem och bytte till vinterdäck på min bil med hjälp av min snälla pappa och sen åkte jag och handlade med min snälla mamma som även följde med mig till Stora Tuna kyrka på konsert med min gamla synfoniorkester.
Den slutade ca 20.15 och 20.40 hämtade jag upp Tobias och vi åkte in till Falun och tittade på bio. "The other Guys". Ganska bra film, va väldigt rolig.

Nu sitter jag och äter paj och dricker julmust. Såååå gott.

Säger även GRATTIS till min BROR som fyllt år idag. Ska och fika hos honom imorgon. Hoppas att du haft en bra födelsedag, storebror.

Godnatt!


Haha, detta är kyrkan. Inte bästa bild.....

Den duktiga, men suddiga, orkestern. Jag älskar Mozart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0