Fattas bara julmust

Halloj!
Har nu kommit hem både ifrån det ena och det tredje. Åkte först till Kupolen på synundersökning (så om 1-2 veckor får jag mina kommande glasögon), åkte sen till Friskis och mötte upp Jenny och kämpade oss igenom ett pass och till slut (efter att ha varit hem och hämtat klarinett) gick jag till Musikskolan och hade rep med Hemvärnet. Fy va svårt det är nu. Jag och Hellen ska ta eftermiddagen imorgon åt att öva tillsammans. Det blir bra.

Igår var jag ju på Arbetsförmedlingen och träffade en coach som hjälpte mig med CV och perosnligt brev, så tänkte ta tag i det nu. Just det, mitt i natten, men ääh det måste ju göras. För nu är jag trött på detta och vill ha något litet jobb.

Nu sitter jag och äter pepparkakor. Huh, va gott det är. Saknar julmusten bara. Tänk va gott. Åååh, en lussebulle skulle inte sitta fel. Haha.

Ha det fint så länge, så hörs vi! Kram



Kommentarer
Postat av: Addicted to Julmust

Pepparkakor och julmust måste vara bästa kombinationen nånsin!

2010-10-13 @ 20:41:50
URL: http://addictedtojulmust.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0