Det händer i alla fall grejer

Hej på er!
Trots att jag är arbetslös och inte gör något speciellt på dagarna så flyger dagarna förbi ändå.

Idag var jag först på Arbetsförmedlingen och träffade en jobbcoach, sen åkte jag och Tobias hem till min bror och hälsade på. Mycket trevligt. Fikade, lekte med bebisen Ida och pratade allmänt.
Hemma väntade en god potion av makaroner och färssås. Gott gott och därefter en härlig promenad vid älven med Anna L.

Har nyss spelat klarinett en stund och ska nu ta mig till Jenny, innan vi ska på dansträning.

Blir nog hos Tobias ikväll, så hörs kanske senare!
/AnnSo


Min stiliga brorson på hans 1års dag. Nu är busungen 2 år och ett halvt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0