Bara ge mig!

God kväll på er!
Nu har jag kommit hem (eller för en timme sen) från Hemvärnsrepetitionen som gick galant, men de flesta låtar är så himla svåra och har massa sextondelar och ett tempo som heter duga. Oj oj, men det ska vi nog se till att fixa tills konserten tillsammans med Gävle den 31 oktober i Gävle konserthus.

Jaa, just det! Jag sitter här och tittar på massor med olika kläder. Mest klänningar på nätet, men öppnade precis en liten tunn katalog från Ellos och hittade en jättesnygg, lila-rutig skidjacka.
Åh, jag är så tokig i kläder. Speciellt fina festklänningar. Och skor såklart. Och vem skulle inte vilja ha snygga väskor? Haha, shopaholic? Njaa, jag tycker bara om att titta och drömma. Jag köper bara om det är absolut något jag vill ha och det är en billig prislapp.
Nu när jag kikat på klänningar så har jag bara hållt mig till rea sidorna. Bra va? Jag hittade en vääääldigt snygg rosa klänning på stylebystars.com, men den fanns inte i lager. Puh. Även om den var väldigt billig, så sparade jag dem 99 kronorna.

Hoppas att ni haft en bra tisdag allesammans och jag ber om ursäkt för dessa tråkiga inlägg ni fått läsa idag. Ska försöka bättra mig!
Godnatt!

Jackan jag vill ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0