Wiiiie!

Åh, jag är så lycklig och glad. För vet ni vad jag ska göra på fredag? Nää, det vet ni faktiskt inte. Pilutta er!

När jag var med Gunilla förra veckan sa hon att jag skulle få följa med henne till stallet någon gång om jag ville, och självklart vill jag det. Denna "någon gång" ska bli på fredag. Fatta va roligt! Jag är överlycklig. Ska bli så himla roligt.

Jag har ridit lite (någon vecka om året) när jag var mindre, nu var det ett tag sen men jag är taggat som fasen.
Av någon anledning så köpte jag en ridhjälm för några år sedan på en scondhand butik och nu har jag plockat fram den och går runt med den på huvudet här hemma. Så yeeah. Jag är redo!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0