Ung och bortskämd

Har nyss tittat på det senaste avsnittet av "Ung och bortskämd". Haha, vilket program.
Efter första avsnittet hade varit ville jag se reprisen dagen efter, eftersom jag inte hann se det på premiären. Jag berättade om programmet för min vän Daniel. Dialogen blev:

AnnSo: Daniel, vi ska titta på Ung och bortskämd klockan 5 hos dig.
Daniel: öh, vad är det för något?
AnnSo: Det handlar om ungdomar som är bortskämda av sina föräldrar!
Daniel: Jaha.. Varför är inte du med då?

Hahaha! Så bortskämd är jag verkligen inte. Jag vet vart gränserna går, trots att jag får lite då och då. Jag måste dock tillägga att det mesta köper jag själv (dator, iPod, klarinett m.m)
Men jag tror att de flesta har den relationen till sina föräldrar idag. Jag vet många av mina vänner som får mycket av sina föräldrar. Vi lever helt enkelt i en bortskämd värld.

Nu ska vi titta på ett avsnitt av OTH, sen sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0