te!

Snooza, vem f*a*a*n uppfann det? Man liksom snoozar 10 gånger tills det inte går mer, sen sover man ÄNDÅ en timme till. Vilket jäkla påhitt!

Nu sitter jag och dricker äppelte, som är berömt från Turkiet. Kände att min hals behövde något varmt.
Börjar bli mer förkyld nu, men måste motarbeta den för i helgen blir det kalas och spelning.

Igår blev det inget mer bloggande efter jag åkt skidor, vilket gick galant. Sen följde Jenny med när My (hunden) klippte sig. Efter klippningen åkte jag och mamma till Kupolen och kollade på (köpte...) presenter till mig. Åh, jag längtar tills min födelsedag. Haha.
Kvällen igår avslutades inne i Falun då det var "ståupp"-kväll på studentkåren. Vår bekanta, eller vän, Jonas uppträdde och han var oförväntat mycket bra (rolig).

Ha en fin torsdag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0