Skyltsöndag

Hej på er! Har ni haft en bra söndag? Det har jag...
Jag började dagen med att lata tillsammans med Tobias och sedan gick vi ner till stan på julskyltning tillsammans med min mamma.
Det var mycket folk, många stånd, de presenterade Luciakandidaterna för Borlänge och sedan lyssnade vi (jag och mamma, Tobias hade gått hem..) på Borlänge Ungdomskör.
Nackdelen var bara att det var grisigt kallt. Frös rejält om fötterna.

Nu har jag värmt upp mig och druckit glögg (inte den starkvinsglöggen jag fick igår).

Snart blir det en Beck-film på TV. Får se om jag tittar på den, sett den några gånger. Men den är bra. TV4 klockan 21.00.

De 7 Luciakandidaterna.

Kandidat nr 6 var min gamla bästis Pilla. Vi hände jämt ihop i 5an-6an. Hoppas att det går bra för henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0