Måndag

Halloj!
Sitter här och äter gamla, sega popcorn från igår. Tycker att jag förtjänar det efter ett pass på Friskis och dansträning ikväll.

Har varit en händelserik helg, men nu blickar vi framåt. Imorgon ska jag träffa Sara på kupolen och på kvällen är det som vanligt repetition med Hemvärnets musikkår.
På onsdag är det Luciaträning på dansen, torsdag är det nog inget planerat och på fredag är det fest för en dansvän som fyller 20. Kommer nog att bli en bra vecka.

Tack till er tappra själar som kikar in på bloggen även om det inte är något nytt skrivet.

Ha det fint! Kram


Så här fint satt vi på senaste Winnerbäckkonserten innan den började. Jag diggar verkligen stövlarna.
Malin, Jenny och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0