Lussebullefika = MUMS

Tjenare!

Är hemma efter lussebulle- och julmustfika hemma hos fina Anna B och hennes sambo Viktor. Mycket trevligt och mysigt. Blev lite dumförklarad av dem eftersom jag aldrig sett filmen "Baksmällan", men Viktor var väldigt snäll och plockade fram den så jag fick låna med den hem. Tack för det!
Annars satt vi bara och pratade om gamla tiderna på Haga, om Annas släkt och att hon ska bli faster i vår/sommar.

Efter att jag varit hos A och V hämtade mamma upp mig på stan och jag följde med henne till Coop och handlade. Köpte en ram till ett foto av mig och Tobias som vi tog på en båt i Turkiet.

Snart kommer Tobias (förhoppningsvis). Hörs kanske senare! Kram på er!


Svårt att ta kort på en glasram, det liksom speglar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0