Lördag :)

God middag!
Visst är det härligt med lördag? Fint väder också. Ska strax åka in till Falun med mamma och besöka alla dess kyrkogårdar.
I eftermiddag / ikväll blir det först släkt kalas för Tobias släkt (eftersom han fyllde år i måndags och hans pappa fyllde igår) och sen blir det lite fest och troligen ugång. Hoppas på att min Anna B ska med ut så jag har någon tokstolle och dansa med, men hon ska jobba imorgon så det är inte bestämt om hon ska med. Men hoppas.

Igår hade vi fredagsmys hemma hos mig då vi först åt pizza och kollade på "Postkodmiljonären" och efter det "Idol".

Hörs senare!


Lägger in en bild från Alanya i september. Min granne Clara och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0