I like birthdays ;)

Hej på er! Har många olika kakor och tårta i mig nu efter att mina syskon varit här och grattat mig. Mycket trevligt.
Fick även presenter. Ååh, älskar att fylla år.
Presentkort på Cubus, ett välgörenhetskort (de pengar man köper kortet för går till SOS-barnbyar), trisslott och glögg. Det var det jag fick av mina syskon (och deras familjer) och av deras mamma.
I morse fick jag några presenter av Tobias mamma också. Två par strumpor och en påse godis.
Fick även några paket av mamma och pappa. Täckbyxor, snowboardhjälm och grytlapp. Haha.

Nu har jag bytt om för att gå ut en sväng och prova täckbyxorna i pulkabacken. Wiiie. Hoppas jag får med mig min man också (han fastnade framför tvn när han såg att det var fotboll).

Tack igen Heléne, Daniel, Kerstin, Per, Micke, Maria, Oskar och Idag. Och mamma och pappa!

Vid 19tiden kommer Sara, då blir det party. Hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0