Från 14 år och gravid...

...till 15 år och morsa.
Så heter Mikaelas blogg, nybliven mamma till dottern Kelly.
Först när jag läste rubriken på blogg.se, så tänkte jag "vad är det här för skämt"? Men efter att ha klickat in mig på hennes blogg, för några veckor sen, insåg jag att det faktiskt var sant. För en vecka sedan föddes hennes dotter.
Det är en intressant blogg där man ser hur en ung mamma tar sig genom livet med sin nyblivna dotter.
I början har jag trott att det inte "funnits" någon pappa till barnet, men idag stod det om honom också och Mikaela och han är fortfarande tillsammans.

Det märks att det är en 15 åring som skriver i språket och inläggen, men jag tycker att hon gör det väldigt bra.

Här, besök http://micahs.se/ för att läsa om Mikaela och hennes nya liv som mamma.


Detta är hennes header på bloggen....


Kommentarer
Postat av: rebecka

Den bloggen är intressant :)

2010-12-01 @ 08:49:33
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0