Datafanskap!

Nej nej och åter nej! Allt är emot mig! Eller åtminstone min dator. Allt blir fel. Först är den seg som en skadad sköldpadda, sen tar det år innan diskrensningsgrejen kommer upp, webcamen hänger sig, musen hänger sig (flera gånger), camen är seg (när den väl kommit igång) och slutligen (när jag ska publicera mitt inlägg jag skrivit) INTERNET HOPPAR UR. Great!

Ja, ni ser. Jag började skriva för 30 minuter sen (minst!) och nu verkar det som att det ska funka (förhoppningsvis).

Filmen, "Due date", var bättre än jag tänkt mig. Den var faktiskt väldigt bra och jag tycker att ni som inte sett den ska gå till närmsta bio och se den.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig innan datorn exploderar. Siktar på en bättre dag imorgon (den här dagen har också varit bra, tills nyss...). Och jaaa! Luciaträningen gick fint. Tycker jag i alla fall, sen vad den kommande publiken tycker är en annan sak.
Godnatt!


Jag känner mig som matadoren i "Tjuren Ferdinand". Snart sliter jag av mig håret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0