Carin <3

2007 var Tobias granne Daniel tillsammans med en tjej och det hör ju till att träffa sin pojkväns vänner och deras flickvänner.
Men min första tanke innan jag träffat Carin var "Jag vill inte träffa den där Carin..." och nu i efterhand har hon berättat att hon kände precis samma inför att få träffa mig.
Till slut så träffades vi, skakade hand, började prata och sen var vi som ett. Första dagen vi träffades gjorde vi snöänglar, lekte i lekparken, spelade poker och kollade på Wallander film. Sen dess har vi varit oslagbara.
Vi piercade oss tillsammans i april -07, vi firade midsommar -09, gått på flera Leksandsmatcher och förra året var vi till Örebro och såg Takida.

Vi hörs inte så ofta, vi ses inte så ofta. Men hon är min bästa vän oavsett. Grattis igen, min älskade Kossa!
http://caaariin.blogg.se <--- här ser ni hennes blogg!

Vi på väg till Gröna Lund -08.


En kväll hemma hos henne i Hagge.


Nere vid Hällarna, Ludvika -09.


Promenad runt älven, höst -09

Promenad :)

På Takida i Örebro -09

Vi hemma hos mig, efter en Leksandsmatch.


Kommentarer
Postat av: Carin

Åhh söt du är gumman! Älskar dig!!! PUSSSS<3<3

2010-11-26 @ 23:51:11
URL: http://caaariin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0