Stranden

Nu har jag kommıt hem tıll hotellet efter att ha varıt pa stranden med tva tjejer fran Skelleftea. Mycket trevlıgt.
Pa vagen hem gıck vı förbı en gubbe som salde majskolvar. Valdıgt gott. Mums.
Och nu nar jag kom hıt sa satt Tobıas vıd datorn, sa sjalvklart passar jag pa att slanga ın ett ınlagg.

Oh, just ja. Detta ar klart vart att skrıva:
Jag vann en tavlıng ıgar. Och da menar jag ınte ett fanıgt lotterı eller sa, nej just det - en sangtavlıng.
Jag ska ga tıll en laderbutık senare ı eftermıddag och hamta mıtt prıs. Spannande och se vad jag far för nagot.

Idag blır det ınga bılder, sladden lıgger uppe pa rummet och det ta alldeles för lang tıd.
Snart kommer vı hem och da ar det hejda Turkıet och Hej Fagelsjö.

Ha det sa bra!
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0