Räkrulle

Hej på er!
Slänger bara in ett inlägg lite snabbt innan jag springer ut till mamma och ska spela kort och äta ostbågar (äter onyttigt här HELA tiden. Huh)
Det blev dock ingen Thai-mat. Eller jo, för Lisa. För när vi kom till Sveg så var det FÖR DET FÖRSTA en take-away-vagn (så vi kunde inte äta där) och FÖR DET ANDRA hade de bara kött och kyckling. Lyckat!
Så Lisa köpte mat där och jag åkte till ett gatukök och beställde en räkrulle, sen åkte vi hem till Fågelsjö och åt. Haha. Fiint.

Och jaa! Nu när jag suttit ute i köket med mamma så tänkte jag gå in hit bara för att.. ööh, ja? Haha, det har jag glömt. Men i alla fall, då hade min vän Hebbe skrivit (ni vet han jag lunchade med innan jag åkte till Turkiet) och det gjorde mig så glad. Ååh, lycka! Han och Oskari (en annan asbra vän) satt och drack öl och undrade om jag vill sällskapa, vilket jag inte kan eftersom jag är 20 mil hemifrån ute i Obygden. Så det får bli en annan gång.

Vi hörs senare! Kram på er!
/AnnSo


Jag och Hebbe när vi träffades på krogen i april :)


Kommentarer
Postat av: neli

Hej hjärtat :D :D ♥



Ja, det är tråkigt det där med skolan, men va ska man göra. Jag är nog inte ensam om att tycka så haha. Det är tufft att vara högskolestudent, eller student i allmänt måste jag säga. Alla som går i skolan har det tufft oavsett vad. Hihi aaw, tack så mycket. Fick ett mejl idag om att den har levererats så OM jag har tur så får jag min älskade väska imorgon :D :D HOPPAS HOPPAS!! Haha. Jag tittade på en svart/vit elise ryan klänning som jag typ blev helt kär i. Den kostade 386 tror jag.. Men sen tänkte jag; Fan va onödigt att köpa nu när jag ändå inte har några fester att gå på haha. Så den köpte jag aldrig, men gud så fin den var :(



HAHA, nej det är sant det du säger. Det är ju mer uppsatser än kommentarer haha. Kommentarer ligger ju på typ fjuttiga 30 bokstäver.. Vi kör på rejält med 19898899 bokstäver haha :P



Och ja, USA verkar vara super. Jag vet inte riktigt om jag skulle vilja bo där, men plugga där som au-pair under något år eller så, skulle var perfekt :) Haha, ja drömma får man göra. Men tänk va tråkigt det hade vart utan drömmar? :) Man måste ju få drömma, annars hade det vart tråkigt haha.



Hihi, ja gumman det är bara att vänta. Våran tid med egen lägenhet kommer som sagt snart :D Det är bara att hålla ut hihi. Va underbart det kommer bli sen när man väl bor själva tillsammans i en alldeles egen lägenhet :) Så himla härligt! Då kan man springa runt nakna utan att någon ser en HAHA. Nej nu skojar jag :P



Hihi aaw, du är så himla gullig :) Det är detta som jag gillar blogg... Man träffar så mycket trevligt folk som verkar så himla härliga. Inte ofta man gör det :) Du är verkligen speciell hihi ♥



Haha, oj bad hon dig redan när du var 16 att skaffa det? :O Har facebook hållt på så länge? Haha, shiet vad tiden har gått. Knasigt haha. Facebook verkar kul på sitt sätt, man kan ha kontakt med sina kusiner och så.. Sina nära och kära.. Och jag som har släktingar utomlands skulle vara kul att ha kontakt med dem genom det, men jag känner ändå att det inte är min grej. Min bror kan hålla kontakten med dem ÅT mig haha :P Och det som jag inte gillar med facebook är att när man väl kanske tröttnar på sitt konto och vill ta bort de, så kan man väl inte göra det? :S Tycker det är dåligt..



Ja, vi hade också tråkigt väder idag. Riktigt konstigt. Innan runt 20.00 var det sol, sen regnade det samtidigt som det var sol haha. Helt knas :D Vill ha riktigt sommarvärme nu :( :( Det är ju ändå snart juni?!



Väntar på svar från dig söt :D

Ta hand om dig också gullunge!

PUSS söötis♥

2010-05-26 @ 22:29:04
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Oskari

Vi ses snart! Jag lovar :) Kram på dig med kära vän :D

2010-05-27 @ 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0