Jag saknar dig

Visst är det skönt att ha ett jobb och faktiskt få jobba, men det är så j*vla jobbigt att vara ifrån Tobias.
Jag har bara varit här i en vecka, och jag saknar honom bara mer och mer för varje dag.
Det brukar gå bra och nu har jag ju min mamma med mig också så jag är ju inte ensam (som jag var här förra året) men saknaden är så himla svår. Huh.

Och det man verkligen inte vill höra eller se på Facebook är orden GRILLA eller FEST. Just i sånna lägen är det skittråkigt att sitta här för sig själv och spela kort med mamma.
Jag uppskattar att mamma följde med, annars hade jag dött av ensamheten men det är inte samma sätt som att grilla med vännerna och mysa.

Tobias och hans vänner skulle också festa idag, vilket gör att det är ännu mer ledsamt att sitta här uppe i obygden. Hade kännts bättre om han inte hade festat, eller i alla fall skrivit att det inte var kul. Haha.
Jag tycker absolut att det är roligt att han är med sina vänner (och mina) och festar, men jag vet ju att jag nästan garanterat hade varit med om jag hade varit hemma.

Men men.. Så kan det vara. Nu ska jag lägga mig och sova lite för att orka med en (kanske två) guidning(ar) imorgon. 

Ha det så bra och hoppas er lördag varit strålande! Godnatt!
/AnnSo

 
Vi på promenad julafton -09. Den bästa julaftonen i hela mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja, min fredag var verkligen hur bra som helst! :) I helgen har jag njutit av solen (fast nu regnar det), pluggat lite och varit med familjen. Vad har du gjort? :)

2010-05-23 @ 09:31:38
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0