Hemma i Sverige

Yes!
Nu har vi landat i Sverige och tagit oss hem till Borlänge.
Resan hem gick jättebra och vi är glada över att vara hemma, även om det var helt fantastiskt i Turkiet. ¨

Vi hade en jättehärlig sista-dag-dag igår. Var nere på stranden, käkade på en väldigt god restaurang och hade en allm'nt mysig sista dag.

Här kommer lite kort från våra dagar i Alanya.


På väg hem från stranden med de två söta, mörka tjejerna. Och självklart stannade vi vid en majsgubbe och köpte majskolvar..


Ghandali och Meena. (Ursäkta stavningarna...)


Jag och Tobias hittade en fin park mitt i stan..




Jag och Ghandali på Queen's Garden.


Ghandali i Tobias nya kepa...


..och varje gång vi satt där fick vi en härligt god popcornskål och när den var tom fick vi en ny. Som mest fick vi 5 skålar (korgar) på en kväll - då var vi mätta..


En suddig Tobias på Queens.


En dag i poolen.


Gymnastik i poolen. Ett, två, hej och hå...


Gårdagens sista lunch med pizza på hotellet. Mys.


Tobias med sin pizza.


Tobias på en fin Kleopatra strand.


Jag på Kleopatra Beach


Vi hittade en minigolfbana.






...efter en timmes spelandes med 19 hål avgjordes matchen och Tobias vann med 61-62. Tack för en god match, älskling.


Sista middagen ute på en mysig bakgård med buskar och väldigt fint och bra restaurang. Härligt.
Tack Turkiet för 2 härliga veckor och hoppas att vi ses igen.

Kommentarer
Postat av: Meena

Min söt Gandhali passade ju skikt bra i kepsen ;)

2010-05-17 @ 10:20:29
URL: http://meenahunstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0