Vänner är som stjärnor..

..man ser dem inte alltid, men man vet att de alltid finns där - och det gör ont som f*n att vara i från dem.

Som jag känner nu vill jag bara hem och umgås med mina "riktiga" vänner. Jag har bott här i 3 månader men jag har inte stött på någon (kanske 2) som jag känner är min vän.

Jag pratade med Anna L på msn ikväll och jag saknar henne som tusan, då jag insåg att jag saknar de andra hemma också. Jenny, Daniel, Carin, Clara och Oskari.

Denna dag har absolut inte varit lika bra som gårdagen. Nu ska jag sova. Ska vara på fjället kl 7 imorgon.
/AnnSo
Den som får mig att hålla ut och vara lycklig här uppe är du, älskling.
Inte utan dig. Du är underbar. <3 Kärlek till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0