Pyjamas och vackert väder!

Heeej! Visst är det fint väder ute? Åh, jag är så lycklig. Är det något som gör mig glad så är det då vädret. Strålande sol och nollgradigt. Våren är på väg. Ja, ni läste rätt. VÅR.
Tobias åkte nyss till jobbet och här sitter jag i i min pyjamas och njuter av det fina vädret som når fönstret.

Om en stund ska jag åka till Särna på kontrollbesiktning. Läskigt. Huh.

Förra veckan var rolig. Då hade jag några komisar från Borlänge här som var uppe med deras familj. Kul med lite sällskap.

Nej, nu ska jag klä mig. Eller jag kan ju åka till Särna i pyjamas. Inget slår min Winnerbäck-t-shirt. Woohoo.
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Katarina Berg

hehe :D nog hade vi kul allt :)

2010-03-22 @ 12:03:36
URL: http://thegirlofdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0