Popcorn sen igår, men vad gör det?

Jag borde gå och sova, men såklart sitter jag uppe vid min kära dator. Just nu äter jag popcorn sen igår och pratar med Jenny på MSN.
Ja ni. Jag gjorde popcorn igår kväll när jag kom hem från jobbet för att jag tänkte titta på Wallander, men så ringde Elin och vi bestämde att jag skulle komma till henne. "Ja men va bra", tänkte jag och tog med mig popcornen till henne. Men där var det värsta kaotiskt (hennes pappa driver ett hotell och de hade fullt i ungdomar som bodde där) så vi åt lite och så. Nej, det blev inte film och popcorn och jag kände inte för att äta popcorn när jag kom hem 23.30.

Men nu ikväll tänkte jag att jag kunde öppna påsen. Såhär sitter jag, med en nystädad diskbänk (visst är jag duktig), och äter popcornen från igår.

Imorgon kommer Tobias hem igen. Det gillar vi skarpt.
Godnatt!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0