Måndag 1 mars

Tänka sig. Redan mars. Vad hände där?

Jag har varken haft ork eller lust att blogga den senaste veckan. Men idag tänkte jag ta upp det igen och under den senaste veckan har jag varit i Borlänge och jobbat helgen. Umgåtts lite med Emma och Elin.

Idag har jag varit uppe med Emma på fjället och tränat. Det gick ju ganska bra.

Och vet ni? Jag har spelat fiol idag. Tänka sig. Jag kunde till och med stämma den själv så den låter fint. Jaaaa!
Ååh, det var så kul att spela lite. Hoppas att grannarna kände det samma. Haha.

Fint väder har vi också. Det gör en väldigt lycklig. Men nu är det mörkt.

Jag bara svamlar, ska försöka blogga om något vettigt senare. Kul att skriva igen, ska försöka hålla i det bara. Ska diska nu. Hej så länge!
/AnnSo


Hemma förra året. Men det kunde ha varit idag. Åååh, snart får jag ha min skinnjacka och solbrillor. Åååååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0