Lägga ner bloggandet?

....Nej, såklart inte. Men jag ska nog trappa ner på det. Jag känner ingen "blogg-ork" att skriva ofta och mycket som förut. Lusten finns liksom inte.
En sak som jag måste berätta är i alla fall att bloggen betyder otroligt mycket för mig och att börja blogga i maj 2009 var ett av det roligaste jag gjort. Jag har älskat denna blogg hur mycket som helst, men nu trappar jag ner lite på det.
Klart att jag också vill ha många läsare och skriva för "någon", men just nu känns det inte nödvändigt. Det fanns en tid då jag verkligen kämpade för att få många läsare, men det krävs otrlogt mycket tålamod och tid - och i dagsläget finns inte det.

Så. Nu kommer jag bara blogga när jag känner för det, vilket inte blir varje dag.
Ni som följer min blogg har säkert märkt att det har blivit glesare och glesare mellan inläggen, vilket är tråkigt, men som jag skrev så känner jag ingen ork eller lust längre.

Vi hörs när vi hörs! Slänger kanske in ett inlägg imorgon. Annars vet man inte när det blir. Kram på er, och tack för att ni läser min blogg.
/AnnSo


En dag, i mitt bloggande liv.... (bilden - någon månad sen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0