I idre flyter allt på bra

Hej på er!
Nu var det ett tag sen jag skrev och jag har saknat det, men orken har inte funnits.

Allt är bra här uppe i Idre. Idag har vi (jag och Tobias) åkt skidor från klockan 9 imorse tills han skulle jobba kl. 12, sen träffade jag mina vänner från Borlänge som är här med sin familj och åkte med dem fram till efter 15.
Var så himla kissnödig innan jag skulle åka hem, så sprang in i receptionen och skulle gå på toa och där träffade jag Linda i skidskolan och vi bestämde oss för att gå på lite Afterski. Trevligt var det.
Nu har jag precis ätit här hemma och ska ta mig en tur till Särna och tanka. Det behövs.

Jenny ringde mig igår. Det var något jag behövde. Jag saknar henne.
Anna L hade skrivit till mig på facebook och är det någon jag saknar att inte ha så stor kontakt med så är det den tjejen.
Nej, nu ska vi inte gå in på vilka jag saknar och inte.

Nu blev det dags att åka till Särna och sen blir det att åka hem till Katarina och co och spela lite spel.
Åååh, jag älskar bara att vara ledig.
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

Jag saknar dig <3

2010-03-16 @ 19:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0