Hemma från längdåkning och bad

Hejsan Hoppsan!
Ååh, har haft en superhärlig dag som nyss har avslutats med ett avsnitt av "Saltön" och varma mackor. Åkte 8 km längd uppe på fjället också. Underbar åkning.
Efter längdåkningen gick jag till badet och simmade några längder, bubblade och bastade. Skönt.
Innan jag lämnade fjället var jag tvungen att springa in på ICA och handla lite, så jag kunde göra varma mackor tills Tobias kom hem :)

Nu funkar det äntligen att lägga över kort från mobilen dirket till datorn, så här kommer lite kort.

/AnnSo


Jag just nu....


Detta möttes jag av på väg hem från Särna.


De var för många för attt kunna räkna..


..och i skogen fanns det ÄNNU fler...


...så himla söta, jag ville bara kidnappa en och ta med han hem..


tänk om man hade en sån där hemma och gosa med...?


ååh, sötisar.




Fjället under skidåkningen


Vackra städjan...


Nipfjället..


...vackra fjället..



Det var dagens bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0