Söndag 27 juni

Hej på er!

Tänkte skriva några rader, men ska försöka att inte skriva allt för mycket så era ögon blir trötta.

I torsdags hade jag en späckad men underbar dag med mina nära och kära. Umgicks med Tobias på förmiddagen och åkte sen vidare till Ludvika och va med min bästa Carin och hennes vän Belma. Riktigt trevligt.
När jag kom hem började jag att binda krans till midsommarafton (vi måste ha krans när vi dansar och spelar på uppvisningen) och eftersom jag skulle göra en till mig själv gjorde jag en till Jenny också.
Klockan 22 åkte jag till Tyllsnäs och träffade bästa Jenny och lämnade hennes krans.
Så blev min torsdag.

Midsommarafton hann jag med mycket även den dagen. Jobbade åt Peace and Love till 15, spelning på Gammelgården kl. 16, kalas för Tobias farbror ca 17.30 och sen vid 19 tiden åkte vi upp till Leksand och åkte Gustav Wasa-båten.
Trevligt.

Igår latade vi oss (jag och Tobias), låg i solen, spelade boul och fotboll.

Bilder:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0