Rep, rep, rep

Hej på er!
Har precis duschat efter att ha ätit en god lunch hemma hos Tobias.

Tobias, Kim och deras pappa kollar på fotboll så jag får väl underhålla mig själv och se på O.C, har snart sett klart på första säsongen. Det går undan, haha.

Nu är det bara att vänta på att klockan ska bli 19, så jag får åka ner till musikskolan och ha ännu ett rep inför lördagen. Och imorgon och onsdag blir det rep också. Ååååh, så roligt!
Haha, det är lite jobbigt med alla rep som blir, men det är roligt också - förutom igår när vi stod upp och spelade jättelänge och jag var hungrig och svimfärdig. Inte sååå roligt.

Ha en fortsatt bra måndag så hörs vi senare.
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: neli

Hej hjärtat ♥



Förlåt så hemskt mycket för sent svar, men har inte orkat blogga så mycket.. Och sen när man väl vart inne på bloggen så tänker man alltid; Ja jag svarar på kommentarerna sen.. Och så går tiden och man glömmer av det :( Men nu är jag här hihi. Hoppas att du haft en bra helg och att allt är bra med dig ♥



Aaw, tack så mycket gumman! Jag är helt kär i min kavaj haha. I love it ♥



Ooh, va tråkigt :( Hur kommer det sig att du inte ville börja där då? Turism verkar ju ändå kul :) Nej men när jag sökte till Högskolan så var mitt förstahand Förskola, men jag kom inte in där, så jag fick ta mitt andra val som då var Engelska lärare mot senare år grundskolan :/ Jag ville pröva på och se hur det var, men det är verkligen sjukt svårt. Dem säger att det är den linjen som är tuffast på vår högskola :(



Ooh va roligt med massa student :D Jag har också vart på 2 studentfester. Några barndomskompisar tog studenten. Ooh, dem var så glada. Jag vill bara tillbaka till den dagen. Det var så himla underbart då ♥ Hihi, vad köpte du till grannen då i present? :D Säkert något fint hihi.



Hihi va kul att vi är lika "korta" då :D Trivs du med din längd då? Haha, jag brukar tänka att jag vill vara lite längre. Känner mig alldeles för kort :P Dumma pappa. Fick de från han haha. Vem fick du din längd ifrån? :) Ja, men det är ju en fördel, att man kan gå i klackar.. Härligt ju :D ♥ Klackar är ju så himla fint!



Ja vädret har verkligen vart jättetråkigt dem här närmaste dagarna. Förra veckan när dem tog studenten här regnade det också :( Så himla tråkigt! Det känns som att det aldrig hart vart fint väder på någon skolavslutning eller student. Jag kommer ihåg att det var mulet och tråkigt på min student också. Men de komiska var att under dagen regnade det lite och var kallt, men sen vid 12 precis innan vi skulle springa ut så släppte det och det slutade regna. Det finns en Gud trots allt haha :D ♥



Ooh, va roligt att dem är från Polen hihi :D Haha va sött. Vad fick ni för mat då? :D Kan tänka mig att det var gott hihi. Fick ni polsk mat då? :D Och va kul att ni hade det bra i Fågelsjö :)



Aaaw, tack så himla mycket hjärtat! Du är så gullig. Och jag finns här också för dig om det är något :) I promise!! :)



Puss söt ♥♥♥

2010-06-14 @ 15:05:50
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: neli

Hej hjärtat!! ♥



Haha, ja den tanken borde verkligen förbjudas för man bara skjuter upp det hela tiden ju :P Haha. Och ja snooza ska vi inte snacka om.. Jag kan snooza typ hundra gånger innan jag går upp haha :D Men som tur är så är det ju sommarlov nu så då behöver man inte bli väckt av klockan lika mycket hihi. Så himla härligt!



Oooh, vilken härlig helg du verkar ha haft det :D Såna stunder behövs verkligen, tillsammans med pojken. Det är ju så himla mysigt! Jag vill också mysa med min söta pojk :( Men det kommer. Åker tillbaka till honom på Fredag.. Dagarna går ju framåt hihi.



Jaha, men då förstår jag gumman! Du ska ju göra det som känns bäst för dig, och självklart för ER. Ert förhållande är ju det viktigaste. Haha, va söt du är :P Jag är de motsatta.. Jag gillar inte att tänka på mig först haha. Jag tänker alltid på andra förre mig. Som till exempel min mamma. Hon vill ju att jag ska komma och hälsa på varje helg när jag är i Jönköping.. Och varje helg kan verkligen bli sjukt jobbigt, men ibland tänker jag; Jag måste åka! Jag måste för jag vet hur bra hon mår utav det.. Hon blir som en helt annan person när jag är hemma. Så jag tänker alltid på andra i förstahand! Sån är jag haha. Men visst, sen finns det ju vissa situationer då man måste tänka på sig själv före andra :) Självklart! Men jag håller verkligen med dig. Du gjorde rätt i att säga nej gumman även om du så himla mycket ville flytta till Norrtälje, men tänk kanske va dåligt det hade vart om du hade flyttat dit? Du kanske inte skulle vart tillsammans med din kille :( Jobbig situation det där, men du gjorde rätt gumman ♥♥ Och ja, det är helt klart en annan sak om man skulle vart ensam. Jag skulle jätte gärna velat plugga i USA om jag hade vart ensam. Låter ju så himla fräckt :) Men nej, jag skulle aldrig riskera mitt förhållande och flytta nån annanstans. ALDRIG!



Ja, jag hoppas verkligen jag kommer in på förskola. Det är det enda jag vill just nu :( Vi får se helt enkelt hur det blir med det! Ljust nu ser det inte så ljust ut :(



Oooohh, gumman vilken gullig present du gav till henne :D Låter ju super! Jag älskar såna presenter.. Personliga presenter ska det vara.. Inte tråkiga grejer :) Du är smart du hihi. Hur kom du på den iden? :D Ja lasse åberg glass vet jag vad det är hihi. Min pojkväns mamma jobbar på Cervera (Duka) så jag vet sånt haha.



Ja, jag håller verkligen med dig angående studenten. Vilken underbar dag! Jag vill också bara hoppa in i deras gäng och vara med och vara lycklig och skrika av glädje igen.. Men den stunden lär vi aldrig få igen :( Usch va livet är trist haha.



Haha, ja jag är också avundsjuk på alla dessa modeller som typ alltid ser så himla perfekta ut.. Deras kroppar skulle jag inte vilja ha, för dem flesta ser ju verkligen inte friska ut. Nästan lite anorexi varning på dem flesta :( Sorgligt! Det ska vara kurviga modeller.. Med lite hull haha :D Men ja, längden skulle jag inte kunna tacka nej till :D

Haha, aaaaw, va söött :D Är han så lång? Men va bra, då kan du gå i klackskor hur mycket som helst haha :D Min pojkvän är faktiskt rätt kort.. Han är 170 något.. Men som tur är, så blir jag inte längre än han när jag har klackar så det är bra :D



Ja vädret idag har vart helt okej faktiskt. Soligt med lite moln.. Men imorgon skulle det bli finare :D Upp emot 18 grader. Kanske ska passa på att sola då hihi :D Får se om jag hinner. Har fullt upp imorgon! Ska nämligen bjuda mina gamla kompisar på middag, så jag ska laga lite grejer och städa och så haha. Oh, va fräckt att du ska spela i kortegen på lördag :D Men synd att det ska regna! Vi får helt enkelt hoppas att det inte är så ♥



Aaaw, tack för din mejl gumman :D Du är för söt! Men det är ingen fara, jag skäms inte för mina uppsatser haha. Vill att hela sverige ska se dem :P Haha. Skrev också min mejl nu om du inte vill att hela sverige ska läsa dina söta uppsatser :D ♥



Du är så himla sööt! :D Hur kan du vara så gullig? Hihi. Ja, men klart man kan låtsas.. Detta är en liten fake fika.. Vi kan skriva till varandra och samtidigt äta någon paj och dricka kaffe så blir det som fika, bara det att vi inte sitter med varandra haha :D



Ta hand om dig hjärtat och ha det bäst du också :) ♥ Så hörs vi!

PUSS OCH KRAM fin ♥

2010-06-15 @ 23:37:06
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0